Wednesday, December 18, 2013

Set Bersalin Shaklee


Saya berkenalan dengan set bersalin shaklee ni masa bersalin anak nombor dua. Itu pun lepas saya pening fikir nak makan apa. Masa anak pertama dulu saya ada ambik set bersalin jenama X. HEHE..Tapi makan tak habis pun. Sebabnya saya tak suka bau jamu yang kuat sangat. Last last buang jer ubat ubat tu.

Itu yang bila dekat nak bersalin anak nombor 2 saya pening fikir nak ambil apa..Kawan saya perkenalkan set bersalin shaklee. sebelum cuba set ni saya baca sikit sikit dulu sebab saya takut end up saya tak makan sampai habis jgk. Bila dah yakin saya order set bersalin dengan kawan saya ni tapi saya ambil set basic jer yang cukup untuk 40 hari berpantang. Alhamdulillah saya berjaya habiskan semua vitamin tersebut.^-^
Saya sendiri pun kagum. Padahal saya ni memang sangat susah nak telan ubat walaupun saya sendiri bekerja dalam sektor kesihatan...;)

Mesti and tertanya tanya kenapa saya boleh habiskan set berpantang Shaklee? kalau anda tak tanya pun saya nak cerita jugak..HOHO
Sebabnya, setelah mengambil set bersalin dari shaklee ni saya rasa badan sihat, tak cepat penat walaupun anak berjaga malam. Dan yang penting luka pun cepat sembuh.Dalam seminggu lebih jer luka saya dah baik berbanding masa berpantang anak pertama dulu.

Apa kandungan set bersalin atau nama lain nya set berpantang shaklee ni?

1. Vitamin C ( anda bleh pilih nama yang chewable/ yang sustain release)
2. vitamin B- complex
3. Vitalea
4. zinc complex

4 vitamin kat bawah ni adalah set yang basic

















Set bersalin extra and boleh 'add on' ESP, Osteomatric dan alfalfa ( ini adalah mengikut budjet masing masing)



























Nak tahu apa kegunaan setiap satu vitamin dalam set ini.. haa tengok kat gambar bawah ni pula yer:)





















To those mummy to be or yang tengah nursing tu, boleh la cuba set bersalin/berpantang dari shaklee ni.
Ianya selamat, berkesan dan halal.

Untuk pertanyaan lanjut boleh hubungi saya. Setiap pembelian melalui saya akan diberi harga istimewa dan konsultasi percuma

your shaklee independent distributor
ilyana ghani 
sid 1080416
www.facebook.com/healthybeautyyou
dr.siti.ilyana@gmail.com
0139651615

No comments:

Post a Comment